Thursday, June 23, 2011

story mory about work~

susah kan sekarang nie nak dapat kerja. sangat susah. lagi-lagi macam aku nie yang fresh graduate + tade pengalaman kerja. kalo nak cari pown area kuala lumpur sane. sejak 2 menjak nie tade bnde lain yang aku buat selain ngadap laptop sambil tengok-tengok peluang yang ada dengan isi-isi borang yang perlu.


orang semua sibuk cari keje selepas habis belaja. aku pulak terpaksa tunggu dari kolej sebab nak siapkan sijil kemahiran malaysia tahap 3. hopefully baik2 jerw lah semua nya. lepas settle semua itu baru lah nak cari keje yang betol-betol punye


tadi aku story mory dengan ideng. ideng boleh dikira sebagai kawan baik aku dari sekolah tadika lagi tau. die pesan cari keje nie jangan ada perasaan putus asa even kite kene kutuk atau pown apa. itu perkara biase. banyak pengalaman yang die cerita sepanjang die menjalani temuduga.......


kat sini aku ada pesanan untuk kawan-kawan kat luar sane tue.... yang belom habis belaja n yang masih belaja lagi.. belajar elok2 tau. jangan main-main... t dah habis belajar boleh lah cari keje yang bagos-bagos. k lah t kalo aku rajin aku update lagi yerw....

No comments:

Post a Comment