Wednesday, June 22, 2011

AIR TEBU + BIHUN GORENG

malam-malam cam gini best gak kalo nak merepek-merepek kan ? hehe. sedang berguling-guling tetiba teringat plak BFF tym sekolah dulu. kalo ikotkan banyak sangat kenangan time sekolah dulu kan ? memang banyak. kalo nak cerita tue comfirm tak cukup 7 hari 7 malam. hehe.

aku ada satu kenangan dulu time sekolah yang agak tak boleh lupa. kalo di ikutkan banyak sangat kenangan yang ada. tapi nie kenangan dengan bebudak gila dalam kelas 5 ibnu sina. hahaha. cerita nie bermula apabila aku,jah dan jannah teringin minum air tebu. tapi nak dapat dari mane lahai.. lagi-lagi kteowg nie dok asrama.. comfirm takkan dapat kan... jadi kteowg pown berbincang dan mendapat kata sepakat untuk menyuruh wahida belikan... setelah berbincang dengan beliau, maka beliau berkenan untuk membelikan dan menjoinkan diri bersama kteowg.

hari semakin hari.. hari yang di tunggu telah tiba.. dapatlah kteowg meminum air tebu yang dimaksudkan ditambah pula telah di sejuk bekukan oleh cik wahida kite ! wow.. sangat sedap ! haha. terasa sangat gembira pada ari itu. padahal dapat minum air tebu jerw pown. heee.. kalo korang nak tau, kteowg bukan buat aktiviti tue sekali jerw tapi 2 3 kali. dan aktiviti nie dapat dihidu oleh mamat-mamat yang tak boleh tengok kteowg senang iaitu haziq, syafiq dan faiz. hee.

tetibe dorang plak ada merancang untuk membuat parti ! hahaha tapi parti apa haaa ? hahaha. kteowg pown bincang dan bincang.... macam biasa lah.. sape dok luar kene bawak itu ini.. yang dok asrama plak bawa perot jerw lah. hahaha. parti ini di hadiri oleh 7 orang sahaja. haha. pati kerw tue ?? eh, suka hati aku lah. ahaha


hari parti tersebut jatuh pada hari jumaat. ya allah, apa aku nie.. hari2 yang mulia buat parti.. korg jgn salah paham ok? nie bukan parti sangat pown just makan2 cm gitu jerw... antara juadah yang disediakan ialah air tebu yang telah disejuk bekukan oleh wahida, bihun goreng yang di goreng sendiri oleh syafiq dan kentang dan nugget kowt ~ aku pown tak ingat sangat. hehehe. bihun goreng tue sedddaaapp ! maklom lah tinggal makan jerw mmg lah sedap. hahaha

parti tue diadakan pada waktu rehat. makan kene laju-laju sebab waktu rehat tak boleh ada dalam kelas. hehehe. apa lagi makan jerw lah laju plus lapar ! haha. syok sangat time tue ! haissshh.. bile lagi lah nak buat parti2 kecil-kecilan cam gitu kan.. meh cnie aku tepekkan potret orang yang dimaksudkan diatas.. jap tengah mencari potret-potret yang boleh di tepekkan di sini. hehehe. tunggu tau..


































okeyh. aku dah jumpa pict dorg.. sorry lah korg aku curi gambar nie kat fb korg! hehehe

nie orang yang agak penting iaitu tukang masak bihun. hehehe



haaa nie lah syafiq namanya....

okeylah.. next pict-pict nie adalah tukang makan.. orang paling penting dalam parti nie. hahaha


haaa yang nie haziq.




yang nie plak jannah.




haa yang nie faiz. aku taktau nape pict kau nie blurrr...

jap...
aku tertinggal plak sorg BFF aku nie....



nie jah name name nye ! heee.

dah siap sume aku tepekkan gambar tapi sayang ada lagi pict nie tak masuk...
gambar wahida. aku dok cari2 tak jumpe plak~


aku plak yang sedih sendiri bile buat entry nie. hehe. hope korang-korang tak lupa kenangan yang tercipta. tau2 ?? jangan lupe tau. entah bila lagi kita dapat macam nie.huhuhuhu.

No comments:

Post a Comment