Saturday, July 30, 2011

R.I.N.D.U

haish.. rindu apa plak tue kan ? mestilah rindu nak update blog.. lagi kan pula lame dah tak update blog nie.. bukan taknak update tapi dok kat umah sewa tue tade wireless + broadband. Rase serik nak gune broadband pown ada.. bukan sebab masalah tak ada duit nak bayar,, tapi ada masalah lain. tunggu balik rumah jelah baru nak online + update sampai lebam.

pejam celik pejam celik dah dekat sebulan aku keje kat lembaga hasil dalam negeri cawangan kuala lumpur bandar. Buat mase nie keadaan aku ok jerw kat saner.. happening giler dekat sane. kalo nak tau aku lah paling muda kat sane.. kekadang keje tue agak bosan lah sebab buat bende yang sama tapi tkpelah demi mengutip sejuta pengalaman.

Aku masuk keje pukul 8. Seawal jam 7 aku sudah keluar dari rumah. berjalan kaki menuju ke LRT Cempaka. naik kenderaan awam jerw lah untuk mengelakkan kesesakan jalan raya. Rase macam mengantuk lagi pown ada. hahaha. tapi takpe lame-lame nanti dah biasa.

Korang nak tau tak, suasana kat offices tue tak habis-habis dengan makan.makan dan makan. Ada saje jamuan yang dibuat lagi-lagi ada yang nak berpindah cawangan atau kenaikan pangkat. waktu pagi pula ada saje sarapan yang dibawa. sangat best !

tapi kekadang sunyi kat saner. yelah ada radio jerw.. tv + laptop tade kan... tue pown radio kat lua tutup pintu bilik langsung tak dengar dah bunyi-bunyi lagu. nak dengar lagu dari handfone pown, handfone nye mahal sngat sampai tak boleh dengar lagu. plus aku balik paling awal kat dalam rumah tue..


apa lah yang aku bebel-bebel tadi kan.. korang pown g bace... hahaha. dah taktau nak tulis apa.. takpelah t kalo ada idea aku tulis lagi yerw...

No comments:

Post a Comment