Tuesday, July 12, 2011

Betol-Betol Menguji Kesabaran

hari nie aku periksa PPL.. pagi-pagi lagi dah sampai kolej n hope boleh lah habis hari nie jugak sebab aku dah mita cuti 2 hari dan hari nie hari kedua aku bercuti.. periksa PPL berjalan seperti biasa dengan dimulakan dengan menjawab soalan teori ~

jawab punye jawab.... patu ada plak sesi interview.. sebelom sesi interview bermula, pegawai penilai ada memberitahu yang PPL nie akan berlangsung selama 2 hari. perlu kerw 2 hari ?? padahal boleh jerw nak siapkan tok sehari.. mule lah aku punye kemarahan meningkat2...

hey apa lah nasib.. selepas sesi interview ada plak ujian amali ~ pada jam 4.30 petang kami sudah dapat menghabiskan semua peperiksaan.... tapi masalah sekarang nie die sowh datang lagi esok.. maksodnye apa tue ?? aku kene bercuti tok hari ke tiga ?? hurm... dengan alasan kalo tak datang akan gagal.. jadi aku terpaksa datang.

benci sangat-sangat ! sengaja jerw melewat-lewatkan.. macam lah tak boleh nak siapkan sehari..
hari nie aku balik dari PPL dengan perasaan Marah + Sedih ! dengan terpaksa aku bercuti lagi tok hari ketiga.. hope Boss aku paham lah n tak marah :)

Lepas habis sume nie.. tade lah aku kene mengadap kolej yang banyak karenah nie... disebabkan aku balik dengan perasaan marah.. jadi aku mentidurkan diri sehingga jam 8 malam. supaya aku tidak menangis dan marah orang lain tak tentu pasal. kesian DORANG ~

2 comments: