Thursday, June 28, 2012

i pressure ! please give the best strength and spirit to me....

biasa lah kekadang kita akan rase down. macam tue lah yang aku tengah rase sekarang nie.. aku memerlukan semangat dan kekuatan untuk aku menempuh hidup baru nie.. dalam keadaan yang terpaksa berulang alik dari kl ke klang... n tekanan untuk mencari rumah sewa area yang terdekat dengan tempat kerja. tak larat rasenye berulang alik kl- klang setiap hari. menempuh jem setiap masa. sangat letih. macam tak cukup rehat rasenya... takpelah, mungkin allah sedang menduga aku. hanya allah saja yang tahu perasaan ini. kadang aku mengharap satu semangat dan kekuatan dari orang yang dekat dengan kita. sewaktu dia memerlukan aku, aku sehabis baik cuba sentiasa ada dengan dia. tapi bila aku memerlukan dia disaat ini... dia seolah-olah hilang dan seperti sangat sibuk dengan kehidupan dia sekarang... aku bukan memerlukan perhatian dia tapi aku memerlukan semangat dan kekuatan daripada dia... takpelah... mungkin dia sangat sibuk dengan kehidupan dia sekarang.... akan ku hadapi semua ini.. insyallah.. allah akan sentiasa bersama aku... semoga aku dapat hadapi semua dugaan ini dan dugaan yang mendatang dengan sebaiknya.... *semoga aku berada dalam keadaan yang baik-baik saja*

No comments:

Post a Comment